Α.Ε. Καλαμπακίου: Ανανέωση συνεργασίας με τον Διαμαντή Γαλάζιο

Η Αθλητική Ένωση Καλαμπακίου ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Διαμαντή Γαλάζιο για ακόμη έναν χρόνο.

Ο 33χρονος ακραίος επιθετικός διαθέτει μεγάλη εμπειρία και πολυετή παρουσία στα ελληνικά γήπεδα, έχοντας αγωνιστεί τόσο στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο όσο και μέχρι τη Γ’ Εθνική.Μην ξεχνάμε την περσινή του χρονια φορώντας την Φανελα της Ιστορικής Δοξας Δραμας και στο μισο της περίοδου μεταγράφηκε στην ομαδα της Ν.αμμισου ωστε να την βοηθησει στην προσπαθεια της στο πρωτάθλημα της Γ Εθνικής. Στην πορεία της καριέρας του φόρεσε τις φανέλες ομάδων της Θεσσαλονίκης,της Δραμας όπως και την δική μας όντας αγωνιζόμενος στο πρωτάθλημα της Γ Εθνικής,ξεχωρίζοντας για την ποιότητά του, το πάθος του και τη συνέπειά του μέσα στον αγωνιστικό χώρο.

Η παρουσία του αποτελεί σημαντική προσθήκη για την ομάδα μας, καθώς πρόκειται για έναν ποδοσφαιριστή με εμπειρία, προσωπικότητα και αγωνιστική νοοτροπία που μπορεί να βοηθήσει σημαντικά τη νέα προσπάθεια της Αθλητικής Ένωσης Καλαμπακίου.

Διαμαντη σου ευχόμαστε υγεία και μια χρονιά γεμάτη επιτυχίες με τα κιτρινόμαυρα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *