Κ.Α.Ο.Δ.: Παρά τα προβλήματα στο φινάλε του πρωταθλήματος στοχεύει ακόμα ψηλότερα την νέα χρονιά
Ο Κ.Α.Ο.Δ μετά απο μια επιτυχημένη χρονιά, με γνώμονα οτι τα δύο προηγούμενα έτη πάλεψε για την σωτηρία της και τα κατάφερε στα Play out, κατάφερε φέτος να συμμετέχει στα Play Off ανόδου και μέχρι τον Γενάρη να είναι στην κορυφή της βαθμολογίας .
Ο ερχομός του Κώστα Σδράκα το προηγούμενο καλοκαίρι έφερε σίγουρα έναν ενθουσιασμό καθώς αποτελεί ένα μεγάλο όνομα για τον Δραμινό αυτοκράτορα του μπάσκετ. Αυτό μεταφράστηκε και στο γήπεδο καθώς στο ξεκίνημα της σεζόν ο ΚΑΟΔ έπαιξε όμορφο και αποτελεσματικό μπάσκετ, έχοντας παίκτες ποιότητας όπως ο Ζαϊα Πέιν, Ηλίας Μόρας και Φίλιππος Μητρόπουλος που πήραν απο το χέρι τον ΚΑΟΔ και τον οδήγησαν στην κορυφή.
Κάπου τον Φεβρουάριο υπήρξαν κάποια προβλήματα τραυματισμών και διοικητικών προβλημάτων που επηρέασε την ομάδα αγωνιστικά και το κερασάκι στην τούρτα ήταν η αποχώρηση του Πέιν πίσω στην Αμερική λόγω της πολεμικής επικαιρότητας που υπήρχε τότε.
Ο Κ.Α.Ο.Δ. άρπαξε την ευκαιρία και έδωσε χρόνο συμμέτοχής σε νεαρά παιδιά όπως ο Χάρης Καριπίδης, Αβανίδης, Πέτρος Καφαντάρης, Χατζηκυριακιδης , Ταχυριδης, Γολικίδης.
Ο σύλλογος έχει ξεκινήσει τον σχεδιασμό του και την περασμένη εβδομάδα υπήρχε ραντεβού με τον Κώστα Σδράκα ώστε να ανανεωθεί συνεργασία του με τον Κ.Α.Ο.Δ., με την συνάντηση να ολοκληρώνεται σε καλό κλίμα.
Σίγουρα η διοίκηση του Γιάννη Μιγδάνη θέλει να συνεχίσουν όλοι παίκτες που βρισκόντουσαν πέρσι στον σύλλογο και οδήγησαν την ομάδα στα πλεϊ οφ καθώς επίσης να γίνει ακόμα μεγαλύτερο το δραμινό στοιχείο και να γίνει προσέγγιση σε παίκτες που αγωνιζόντουσαν σε άλλους συλλόγους και μπορούν όμως να βοηθήσουν την ομάδα στο πρωτάθλημα της National League 1.
Στόχος του Κ.Α.Ο.Δ. είναι την νέα χρονιά να κάνει μια επίσης επιτυχημένη χρονιά και σε περίπτωση που βρεθούν οι πόροι γιατί οχι να αλλάξει κατηγορία.
Το καλοκαίρι πάντως θεωρείται θερμό στους Πράσινους ….
