Συνεχίζουν μαζί Ακρίτας Κ. Νευροκοπίου και Αντώνης Βασιλειάδης

Ο Α.Μ.Σ. Ακρίτας Κάτω Νευροκοπίου βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον προπονητή Αντώνη Βασιλειάδη για τη σεζόν 2026-2027.
Μετά από δύο επιτυχημένες χρονιές στη Β’ Κατηγορία, με αποκορύφωμα τη φετινή σεζόν όπου η ομάδα μας κατέκτησε το πρωτάθλημα με το απόλυτο των νικών (18/18), ο Αντώνης Βασιλειάδης θα συνεχίσει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στο τιμόνι της ομάδας μας.
Τα στατιστικά της πορείας του μιλούν από μόνα τους, καθώς σε συνολικά 49 αγώνες σε όλες τις διοργανώσεις (Πρωτάθλημα Β’ ΕΠΣ Δράμας, Κύπελλο ΕΠΣ Δράμας και μπαράζ ανόδου), η ομάδα μας μετρά 42 νίκες, 3 ισοπαλίες και μόλις 4 ήττες, αποδεικνύοντας τη σταθερότητα, τη σκληρή δουλειά και τη νοοτροπία νικητή που έχει περάσει στο σύνολο.
Η οικογένεια του Ακρίτα του εύχεται υγεία, δύναμη και ακόμα περισσότερες επιτυχίες με την ομάδα μας στη νέα αγωνιστική χρονιά!
