Δόξα Βώλακα: Παρελθόν απο τον σύλλογο ο Σάββας και Δημήτρης Παπαδόπουλος | Με πλήρως επιτυχημένη πορεία
Παρελθόν αποτελεί απο το βράδυ της Τετάρτης το προπονητικό δίδυμο Σάββα και Δημήτρη Παπαδόπουλο που κατάφεραν με την Δόξα Βώλακα να κατακτήσουν το κύπελλο και την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα, αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η οικογένεια της Δόξας Βώλακα ανακοινώνει τη συναινετική ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον προπονητή μας Σάββα Παπαδόπουλο και τον αδερφο του Δημήτρη Παπαδόπουλο.
Θα θέλαμε να τους ευχαριστήσουμε θερμά για την προσφορά, την αφοσίωση και την εργατικότητα που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της παρουσίας του στον πάγκο της ομάδας μας. Η συμβολή τους στην πορεία μας υπήρξε σημαντική και τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της επαγγελματικής και προσωπικής τους διαδρομής.
Σάββα και Δημήτρη σας ευχαριστούμε για όλα..
